miercuri, 20 mai 2009

Absenta Nemotivata

Dupa o perioada lunga in care am stat si am reflectat eu asa la toate porcariile universale...ma scuzati, misterele universului, am revenit cu un post pentru cei care .....pe naiba pentru cei care habar nu au de blogul asta....ca nu se uita nimeni....ok....
Astept sa vina o zi mai buna, astept sa am o viata mai buna, dar tarziu realizez ca imi lipseste puterea de a avea ambitie si determinare caci le-am pierdut intr-un fum albicios si inecacios cu tente de sulf ce iese din inima celor din jur. Aspect diform pentru cei ce se privesc prin prisma unei hartii de 10 lei....orbire si intristare pentru cei ce nu vad cerul albastru si pasarile ce canta dupa ploaie in parcul de la primarie...dar vad albastrul metalizat seria 7 si aud ultimul hit a lu Puya...
pe langa astea toata lumea zice ca eu sunt nebun si ma intreaba "ce-i cu furia asta?" "ce ai cu ei?"
intrebati-va voi ce ati avea cu ei sau ce ati avea daca nu ar mai fi ei ....daca nu ar mai fi puradelul sau aurolacul care va face la buzunare sau va agaseaza cand mancati la masa linistit...sau huliganii care se joaca fotbal in statie si te trezesti cu mingea in cap si cu o manea in ureche...sau faptul ca esti pipaita in troleu mai rau decat o piesa rara de muzeu...si badaranii care n-au absolvit a 4-a clasa conduc SL500 sau altele si scuipa pe geam flegma verde pe trotuar pe care calci tu ca nu te uiti...incercand sa surprinzi o fotografie cu o cladire veche...sau sa schitezi ceva pe un carnetele...sau sa compui o melodie in minte impacientat sa ajungi repede acasa sa o transpui pe instrument....
Oricum ar fi, eu sunt nebun ...dar ei ????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu