vineri, 22 mai 2009

Ceatza dispare

Unul dintre talentele mele ascunse e sa fac sa dispara oameni, oameni de langa mine. De fiecare data firea mea placuta si fericita alunga si ultima persoana carea avea bunavointa sa ma suporte. Astept sa vad daca voi putea vreodata sa ma izgonesc singur, astfel voi putea sa ma regasesc pe pustiuri noi. "Ceatza dispare rupta in fasii......incepe o noua zi..." vreau sa inceapa o noua zi dar vreau ceata inapoi pe scena si nu departe si rece de mine....vreau sa imi dea cineva un cap in gura sa nu mai debitez si poate in liniste sau aproape liniste va reveni.
Oricum, tarziul e de neintors atunci cand devremele sa realizat, fara sa imi dau seama ca iar am mers prea departe si drumul se incheiase pentru mine spre ultimul front "... si infernul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu