joi, 13 august 2009

Iarmaroc de sentimente liturghice cu mine insumi despre tine

Imi sugrum un gand si il trag la masa, sa discutam pe indelete.
Nota bene! gand, daca nu imi povestesti tot ce ai de povestit, nu stiu ce iti fac....bine chiar nu stiu ce sa-ti fac dar ma gandesc eu.
Bine, bine, bine, spun.


Intr-o seara prin fum de tigara,
Ascuna prin camara a unui chirias de vara,
Plina de var si murdara
Uscata si precara,
Veni spre noi speranta cu un glas scazut.

Tusind mai grav ca pacatul originar,
Dregandu-si voce si inganand ceva vulgar,
Imi spuse cu o frica si un sentiment "vazduh"
"Asculta gandule, nu poti sa ma renegi!
Ca eu exist de secole, cand tu nici nu gandesti
Am plasmuit gandirea in gara la Fetesti"
Si isi aprinse o tigara de foi cu aroma
Si disparu din calea mea cu farmec de fantoma
Ce lucru necurat a fost? nu s-a intamplat?
Nu mai stiu, parca am uitat.


Astfel am tras concluzie degraba,
Ce-i drept inca una vaga,
Despre speranta tuturor
Concluzia e ca nu ma intereseaza a lor
Nu vreau sa stiu de un alt muritor
Vreau doar sa imbratisez speranta

Vis colorat ce portile spre inocenta si le defereaca
Ce lasa mii de cuvinte semi tragice sa treaca
Ca o ploaie ce cade pe acoperisul de pe casa
Ca o caruta ce trece prin targ si urla vizitiul ca sa treaca

Sa pot sa strang material in brate
Sa pot sa dezmierd o fiinta ce are in obraji roseata
Nu o idee ce pot sa o vand in piata
Pe 30 de arginti as ma salva o viata.

Precum se sparg nori de valurile verzi
Printre picturi de stele verzi
De pe tavan si printe pomii verzi
Din Tabacariei poze, nu le vezi?
Clipe frumoase printr-un timp scazut
Ca Goya's ghost o carte pentru un film mut
Cu un actor surd, ce are sonor si culoare
Ce mai conteaza ca viata sta sub umbrela la soare
Te iau in brate merg inainte frigul nu doare,
Te las in pat caci moartea moare,
Iar dimineata vine cu stupoare,
mai devreme decat am asteptat.
Fiinta ce ar face sa surada si un patefon stricat. :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu