miercuri, 1 iulie 2009

Falie in "Felice"

Din taine triste s-a nascut profanul
Din zambete tacute a rasarit si diafanul
Si cu toptanul sentimente ce inghetza anul
Se sparg cu nepasare cruda de tarm.

Aduna stele in ochii caci cerul este mare
Aduna in suflet verdele din valuri rasunatoare
Aduna tot ce prinzi ca sa creezi sfarsitul
Aduna lacrimi de cristal si pangareste incipitul.

Labirint pierdut in drumul drept
Ascunde tu iesirea catre iminent.

Aprinde lampa in odaia ta ce a noua
Lasa-o sa se confunde cu un suflet, doua
Ermetic de respiri intre 4 pereti murdari de vid
Xeroxat sa mor intre clisee desprinse dintr-un mit
Aduc omagii celor ce privesc nepasatori si voua
Nebunii de albi ce isi cauta regina noua
De pleci urechea la o sopata a timpului
Ridica mana si opreste trecerea infimului
Aplauda tacuta intr-un colt fara sa vada
Speranta searbada secata sus in spada
Indiferent de cauze sau chiar efect
Enumar tot cu adevarul indignat in piept
Uita uitarea uitand uituci udati fara umbrela.

Oricum, Turist in propria mea viata raman si tot privesc fac poze si ascult, ca mai tarziu sa imi amintesc prezentul din trecut.
Ma bucur catre toate astrele caci imi rade glasul si privirea, nedumerit sunt si ciudat ma simt dar tare imi place nemurirea. E bine acum e pace, e furtuna, pe mare tipa pescarusul, aicea tuna, in suflet e caldura si intunerc dar mai exista un licurici si rade el isteric, caci ziua va veni, eu va asigur, cu un soptit "e bine" sunt mai sigur, ca daca nu ma imbolnavesc de friguri si pier printre fiinte undeva pe diguri. Sunt optimist acum si am rabdare.
YUdeii is pusi la MIla lor sa asiste cum o minune sta intr-o invazie de lacuste.

Un comentariu:

  1. Tu esti nebunul meu de alb in acest decor intunecat
    Cauta in ochii mei steaua ce te face unicat
    Si speranta ca in fiecare zi va fi mai bine
    Ma va tine tot mai vie langa tine

    RăspundețiȘtergere