luni, 7 septembrie 2009

Asteptare cu miros apasat de ploaie si rugina

La intrebarea "Cat de mult tii la mine" exista un singur raspuns l-am tinut minte si am incercat sa imi raspund in mintea mea la fel.....astazi ploaia imi bate sacadat in gratiile geamului si stau in intunericul celulei mele ravasite si simt cearceafurile reci ce ma blesteama cu limba desarte....Aud sunetul ce imi suiera in urechi si ochii mei vad aceeasi silueta ce a ramas captiva in irisul ochiului meul....nu nu ii dau drumul...nu o sa o fac....am mirosul impregnat in creier, atingerea pe pielea mea si stransoarea ei in inima mea.... poate ploaia va aduce frigul sau va curata pamantul....nush ce va fi...momentan astept...eu, chitara mea, patul meu si biblioteca mea incarcata, stam la sfat si ma consoleaza fiecare cum poate.

Suntem oameni ai cuvintelor suntem oameni ce stim sa manuim sabia contemporana, cuvantul, dar in fata faptului nu putem sa legam cuvintele care trebuie si nu stim sa exprimam cu adevarat explozia de sentimente din sufletul nostru. Ne fastacim ne agitam deschidem gura si iese altceva, nu, nu, nu, nu pot sa ma exprim dar neputinta mea arata cu adevarat ce simt si in ce dificultate ma pune, as vrea sa stiu in momentul respectiv sa spun exact ce trebuie dar si daca as faceo poate atunci nu ar trebui sa spun nimic. Suntem oameni ai cuvintelor, dar cuvintele nu sunt ale noastre, vocabularul meu poate sa saraceasca atat de mult incat sa nu pot sa spun decat "imi pasa" "ma bucur pentru tine". Stau ca un marinar singur in cabina mea si adulmec vantul sa vad daca vine furtuna sau astept sa iasa soarele sa pot sa ma scald in marea mea de fiinta.....si noaptea se scurge mai greu decat se scurg secundele intr-un veac intreg. Ce noapte neagra, rece, si ce lung e drumul spre tine.
Timpul nu trece cand vreau eu, dar as sacrifica enorm sa am timpul la picioarele mele sa pot sa il fac sa fuga sa vina secunda in care auzi "Ce faci Micutzo?" , poate nu o sa aud, dar atunci mi-as da cea mai ramas ca sa pot sa aud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu