luni, 27 aprilie 2009

Comunicat pentru tara( 1 Mai Veche)

Astazi am constientizat ca se aproprie vertiginos, cu pasi marunti, plin de nisip vamiot pe ghetele ponosite, Domnul 1 Mai. Mergand eu catre birou prin mahalaua plina de ateliere si oameni ce stropesc cu furtunul asfaltul, ridicand praful, m-a lovit in crestet ca vine ziua muncii :). Clar, am zis eu fara sa stau mult pe ganduri, o sa merg in Vama Veche. Minunata Vama Veche ce si-a realizat o operatie de chirurgie estetica si-a ajuns o sora mai mica a statiunii Mamaia. Toata lumea optimista ca va fi la fel ca pana acum, ca vom lenevi pe plaja in fundul gol, vom pune corturile pe nisip si ne vom alcooholiza pe langa focul dezmierdat de sunete de chitara. Ceva imi spune ca nu prea o sa se mai intample lucrul asta dupa schimbarile radicale ce s-au facut simtite "cu ochiul liber". Mergem profitam la maxim cu optimismul intre dinti ca o coaja de samanta neagra din pungile alea albastre de la bulgari:)).
Oricum ar fi, distractie sa este :))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu