sâmbătă, 25 aprilie 2009

Flori de mai ! NU ??

Flori de Mai. Flori de Mai. FLORI DE MAI.
Observ ca primavara cam rusinoasa isi face intrarea cu greu pe meleagurile "Pont Euxinice". Ascultand Alternosfera - Flori de Mai ( Youtube search in dreapta ), imi dau seama ca primavara se face simtita si in viata nu numai in vremea de afara. Lucrurile renasc si in rutina de zi cu zi. Simt ca intr-un fel sau altul gasesc anumite poteci pe care nu am mai pasit si ma arunc cu capul inainte nesatul de necunoscut, ce am descoperit cel putin pana acum pe aceste carari merita toata atentia. Primavara e inselatoare si la fel si descoperirile mele "columbiene" care se transforma in fum precum Indiile. Bulversat si incarcat de sentimente puternice si contradictorii merg inainte chiar daca stiu ca maine cararea pe care merg va disparea si va trebui sa imi fac singur loc printre maracini dar unele sacrificii merita facute, unele persoane merita, unele sentimente merita, ea merita.
Oricum, inchid ochi, pierdut printre miile de carti si pe sunete surde de Doina(FM), ma gandesc catre cine alearga articolul acesta si imi dau seama ca loveste un zid complex si nivelat frumos, se intoarce subit la mine fara nici un raspuns si cu un zambet larg de neinteles, frumusete trista, se poate ??? Cand seara s-ar face gri....nu te-ai mai putea stapani, si ce? e primavara nici nu trebuie. Diform in ciobul spart si afumat "ma oglindesc", intr-un anotimp frumos, intr-o margea de sticla si rezemat de un con, antiteza particulara, O voce imi sopteste aspru in urechea stanga: "Nu meriti flori de mai." iar una din miile de voci din capul meu raspunde "Stiu! nu merit sa ma bucur de rosul spalacit al florilor de mai ce le vad la un ceai la Carturesti".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu