marți, 23 iunie 2009

Capul sus, privirea inainte, spatele drept...cei acolo ? E VIITORUL

Inca o dimineata tacuta cu muzica rasunand in urechi indreptandu-ma agale catre serviciu. Trec printre aceleasi ateliere tacute, prin balti de la ploaia de aseara, si prin mirosuri de mic dejun de la terasa din colt. Copii de 1-3 ani ce alearga liberi in pielea goala pe mijlocul strazii ca si cum nu ar fi nici o masina care sa treaca pe acolo.
Si mergand asa racit, transpirand, fara sa fie cald si tusind, gandindu-ma la somn, imi fuge gandul la anumite momente din trecutul apropriat. Vreau totusi sa nu ma gandesc sa imi focalizez imaginea pe ce urmeaza, nu pot e in zadar, viitorul e prea greu de privit in fata si de luat in piept. Cum zicea cineva "Mergem cu spatele catre viitor" si bine mai zicea, dar nu e valabil pentru toata lumea, doar pentru mine bine si inca vreo cateva persoane, le numar pe inelar.
Foarte multi imi pun intrebarea..."de ce te uiti inapoi? uitate in fata acolo e viitorul" si imi vine sa le raspund tare si raspicat "Te-am intrebat eu de ce te uiti la reviste deocheate? nu. Atunci te rog sa imi permiti in mintea mea sa fac ce vreau si sa ma uit unde vreau".
E si asta un punct de vedere, dar in acelasi timp ramane ideea ca omul vrea sa-si depaseasca conditia si atunci ar trebui sa persevereze sa se intoarca cu fata catre viitor, suntem nemultumiti cu noi insine special pentru a ne depasi conditia, eee , atunci cred ca ar trebui sa o facem. Sincer, eu cred ca asta o sa fac, azi voi privi in fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu