luni, 22 iunie 2009

Scrieri despre si inspre...

Scena statica in afara de Univers cu protagonisti din ipoteze certe.
Am fost, am vazut, am simtit, am plecat, am ramas cu gust.
Fire de nisip oranduite matematic sa te conduca spre sfarsit si sa intelegi ca orice inceput este precedat de un sfarsit, iar de nu te bucuri de ce se afla intre cei doi termeni ai trait degeaba.

Influente Vamiote.

Priveste!....

Nisipul e rece, si valul furios
Noaptea e ironica cu ochi multi
Noi sub o barca privind muti
Cu un zambet fugar si haios
Am asteptat lumina.

Ascunde-ma sub privirea ta
Nu vreau sa aud trairea
Nu vreau ca timpul sa imi prezinte un pliant cu nemurirea

Aspecte lucide a unei seri infumurate si aburite
Cu mii de oameni am fost dar cu nimeni
Am vb cu toti dar cuvintele mele ti se adresau
Insula noastra e intr-un ocean.

Vreau sa ma ascund sub patura si sa nu mai vad nimic in jur doar sa va aud fredonand...mare si cu tine.

Pierduti printre sufletele desfranate si uitate de Dumnezeu intr-un colt de harta, am aflat aici calmul uitat de strabuni, am aflat ce inseamna sa nu mai fii Atlas....... caldura, nisip, frig, apa, foc, cer, stele, oameni, animale, licori, muzica, toate elementele necesare noua pentru a trai si nimic mai mult....si totusi vrem mai mult. Sfarsitul odata cu valurile mai putin furioase se aproprie in dimineata asta de mal....Ne vom intoarce.

Oricum....societate te am imbratisat calduros si te am primt din nou in mine. Scindez gandirea iar...si in loc sa ma gandesc la un aspect, ma gandesc din nou la univers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu